wtorek, 9 października 2012

poprojektowo-przedurodzinowo

 Uff! No i po projekcie. Ostatni dzień projektu ZDM minął oczywiście - bo jak inaczej można by się spodziewać - bardzo intensywnie! Trzeba było wydać resztę pieniędzy na produkty spożywcze więc trzeba było coś zrobić. Niestety nie przechodząca od 2 tygodni choroba nie pozwoliła na nic innego jak upieczenie  chlebów cebulowych wzorowanych na tradycyjnym chlebie cebulowym piekarni Hanke z Tarnowskich Gór, ajerkuch z kwiatami hyćki oraz baaardzo czasochłonnej ale przepysznej Kopy wg wskazówek mamy mw.
 Chlebki powstały 2 gatunkowe: chlebki pszenne z cebulą o skórce słomkowej z czarnuszką i.. chlebki pszenne z cebulą czerwoną "Red Baron" i cebulą białą z dodatkiem świeżego rozmarynu.
Przepisy na chlebki, ajerkuchy i kope wyjątkowo będą umieszczone na stronie projektu, jak tylko się w sobie zbiorę i znajdę na to odpowiedni czas:)

 A tak z innej beczki - zbliżają się moje urodziny!:) to już będzie 27 lat od kiedy stąpam po tym świecie! Choć upływ czasu jest wielki to i tak zatrzymałam się na 22 i dalej na razie nie idę;) 
 Jak urodziny to i prezenty;) Więc jeśli ktoś z was nie ma pomysłu na prezent a chciałby mi takowy podarować, podsuwam pomysł, który wydaje mi się cudowny, a które dziś podłapałam na stronie: http://kupcookbook.blogspot.com
 Oczywiście książka, przecudownie wydana i strasznie fajna: :Ciasta, ciastka i takie tam: autorstwa Agaty Królak:
Dodaję do listy życzeń!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz