poniedziałek, 19 stycznia 2015

Weekend recyklingowy - czyli co rodzina może zrobić z butelki po płynie do naczyń

Z racji ciągłego remontu i ciągłego braku funduszy marzył mi się zestaw z blenderem. A, że uwielbiam kreatywne konkursy postanowiłam wziąć udział w Konkursie Fairy i zaraziłam nim całą rodzinę.

Oto co powstało z pustej butelki po Fairy:

Moja propozycja - relingowy pojemnik
Propozycja MW - Liliowa lampka biurkowa (dla mnie;) z butelki i wieszaka
Propozycja Mamuśki (zaszalała;) - perfekcyjna gospodyni domowa ;)

Propozycja Marty - kolczyki




Jak widać - można zrobić mnóstwo rzeczy z błahej butelki po płynie do mycia naczyń. W przerabianiu pomogą ostre nożyczki i dobry nożyk do tapet. No i oczywiście szczypta kreatywności!:))


A teraz tylko trzymać kciuki!!!
-->

1 komentarz:

  1. Trzymam kciuki - pojemnik jest świetny i jeszcze ta miniaturowa buteleczka fairy u gospodyni domowej mnie zauroczyła. pozdrawiam - zielononoga

    OdpowiedzUsuń