wtorek, 25 stycznia 2011

UfoLucek!

Niedawno wynikła potrzeba zrobienia czegoś nieziemskiego, kosmicznego, dziwacznego i innego, a że kupiłam do sprawdzenia maleńkie ruchome oczka, stworzyła się ku temu okazja:) Ufolucek - bo tak pokrętnie się nazywa to coś, posiada 3 pary oczu, 3 odnóża i zdecydowanie kosmiczne, malowane miedzianą farbą wzory:)



Jedno trochę mnie intryguje.. oczy przykleiłam tzw. superglue ale nie wiem czy będzie trzymać wystarczająco jak na moje potrzeby - tzn. jak "mur beton" i by nawet kleszczami nie dało rady oderwać, więc może kto mi poradzi jakiego kleju użyć?:)


Edit 27.01.2011r:
Ha! Dla wszystkich, którzy mają podobne dylematy jak ja: nie kupować żadnych "wielomarkowych" super-glue - już wypróbowałam (chyba polską) "kropelkę", która znakomicie się sprawdziła:) trzyma jak przysłowiowy mur-beton. Polecam więc bardzo:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz