niedziela, 9 lutego 2014

Czary-gary

Zawsze lubiłam gotować. Dzięki temu nauczyłam się dama wielu przydatnych rzeczy. Dlaczego więc nie podzielić się tą wiedzą? Przypadek sprawił że już prawie pół roku prowadzę zajęcia kulinarne w Twórczej Chatce. Wspaniałą rzeczą w tych zajęciach widać jak dzieci się rozwijają. Na samym początku trochę nieporadnie - teraz nawet ciasta drożdżowe wyrastają jak grzyby po deszczu:) No i uczą się liczyć, poznają zasady chemiczne czy fizyczne, poznają jakie produkty należy kupować a jakie omijać. Uczą się jak rozbić jajko by osobno mieć żółtko i białko, po co jest proszek do pieczenia, z czego robi się ser, czy jak to jest że ciasto drożdżowe wyrasta:)






Ja mam satysfakcję, no i dziewczynom też się bardzo podoba - jestem pewna, że w przyszłości staną się znakomitymi kuchareczkami:)

-->

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz