niedziela, 12 grudnia 2010

Jak zdobyć to, czego się pragnie?

Już dawno marzyła mi się chociażby mała, stara prasa graficzna. A z racji tego, że wiem, iż nic nie przychodzi łatwo, student plastyki ma ciągłe braki w budżecie, a szczególnie taki student(ka) jak ja (niestety/stety większość stypendium idzie na książki o sztuce:x ) więc dzięki moim pociechom postanowiłam W KOŃCU kupić moją wymarzoną, choćby malutką prasę graficzną. Postanowiłam wystawić klub cfaniaków (Edzie, Staśki i koty) na allegro i dzięki nim odłożę w końcu pieniążki na to moje marzenie.
Zdjęcie pochodzi ze sklepu art equipment
No chyba że ktoś z Was jest w stanie się pozbyć takiej prasy introligatorskiej lub graficznej? Lub chce mi ją podarować?;)


Jeśli nie, można też mnie wspomóc w tym marzeniu kupując Edzie, Staśki i inne! 

Link do allegro:




Wiem, że długa droga przede mną, ale wiem, że końcu się uda!:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz