sobota, 18 grudnia 2010

Sukienki pachnące lawendą

Dzięki dążeniu do pragnienia posiadania ładnie pachnącej szafy powstały na bazie wykroju z książki Softies Kit: Instructions and Tools for Creating 15 Plush Pals sukienki, w które włożyłam lawendę. Już nasze babcie wiedziały, że lawenda nie dość, że ładnie pachnie, to jeszcze odstrasza mole. Sukienki szyłam z różnych materiałów (a  są wykończone wstążeczkami, perełkami i koronką) i do tej pory powstała ich już spora grupka:) Prawie wszystkie wykupiła ode mnie MadziaM, która postanowiła obdarować nimi całą swoją (i odnoszę wrażenie- baaardzo dużą) rodzinę!:) Dzięki jej wsparciu jestem coraz bliżej kupienia prasy (o której tak rozmyślam...). Ad rem... Na specjalne życzenie MadziM powstał również garniak - do kompletu.

 A to to, co między innymi powstało:


. . . . . . . . . . . .

Zalety takiej ładnej sukienki:
  • Pasuje do wszystkich szaf
  • Bardzo ładnie i elegancko wygląda
  • Długo utrzymuje zapach - pachnie lawendą co najmniej 3 miesiące (sama sprawdziłam;)
  • Odstrasza mole
  • Po wywietrzeniu można też powiesić na uchwyt szafy lub na ścianę

Wymiary sukienki: ok.10cm wysokości + 8cm wieszaczek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz