niedziela, 27 marca 2011

Jak zrobić własną zdrapkę?

Wiem, iż walentynki były ponad miesiąc temu, ale chciałam się podzielić świetnym pomysłem, który znalazłam gdzieś w "otchłani" sieci. To przepis na zrobienie własnej zdrapki. Przydaje się jako promocja twórczości, jako dodatek do prezentu... itp. Ja postanowiłam wykorzystać ten przepis w stworzeniu kartki walentynkowej dla mw (bo uwielbia zdrapki:p). Mw był zadowolony a i ja się nauczyłam czegoś nowego.

A przepis banalnie prosty:
  1. Na sztywnym kartoniku rysujemy np. kwadracik z naszym napisem.
  2. Przyklejamy dociętą do wymiaru kwadracika przeźroczystą folię samoprzylepną (ewentualnie taśmę klejącą).
  3. W małym naczynku mieszamy farbę akrylową i płyn do naczyń w równych proporcjach. Uzyskaną farbą malujemy nasz zaklejony kwadracik i czekamy aż farba dobrze wyschnie.
  4. A do zdrapania kwadracika idealnie nadaje się 1 grosz:)
A tu tak dla potomności z poprzednich lat.



1 komentarz: