czwartek, 30 maja 2013

Przyjemności życia... i półka na wstążki

  W przerwach zmagań konkursowych i chwilowym wstrzymaniem prac renowacyjnych spowodowanych złą pogodą przydaje się jakaś przyjemność, która pobudza kubki smakowe do stanu nawet upojenia:) Ta właśnie przyjemność, która mnie doprowadza do stanu "ochów", "achów" i kulinarnej rozkoszy wręcz (co mi się bardzo rzadko zdarza) są tylko i wyłącznie kluski na parze z białym serem, musem truskawkowym i bitą śmietaną. I tylko jeden przepis jest idealny. Lepszego nie znalazłam i chyba nie znajdę. Wymuszony od babci, która dopiero niedawno mi go dała... Ale jest! Pyszności moje!:))

A tak przy okazji. MW zrobił dla mnie półkę na moje, skłębione wszędzie wstążki. Bardzo prosto wykonać, więc polecam zrobić:)

Zobacz film, jak ją zrobić:

1 komentarz:

  1. ale super :))) dziękuję za filmik :))
    będę musiała poprosić mojego, że zrobił mi takie cudo :)))

    OdpowiedzUsuń